سؤالى عن ازاى بتعرف تتكلم وتتعامل وتسيطر على عقلك الباطن وهل فعلا انت تقدر تسيطر عليه او تتعامل معه بشكل مباشر؟

ازاى بتقدروا تتعاملوا معاه..