عمر محمد

http://dropsaas.store

14 نقاط السمعة
600 مشاهدات المحتوى
عضو منذ
بص انا مطور ومصمم اكتر منصة لقيتها مميزة وداعم الجيل الجديد من Seo هي دروب ساس ابحث عنها بجوجل وجرب فترة تجريبية بتاعتها مميزة جدا Dropsaas store
بشتغل علي Dropsaas دروب ساس ستور مناسبة ومميزة صراحة وخواص تشفير عندهم مميزة
اولا 3 شهور بدون مبيعات هو مؤشر خطر ولكن (3شهور ) مدة صغيرة ايضا ولكن ليس لدرجة 0 مبيعات 2- هتتحول من مشكلة لمشكلة اخري 3 - انا مش بشتغل دروب شوبينج بشكل مباشر ولكن لدي منصة بتوفر حلول دروب شوبينج ولدي عملاء فعليا وحسب اغلب احصائيات اغلبهم يعمل بنجاح احيانا يتواجد اشخاص تحقق اكتر من 10 منبيعات منذ اول شهر واحياانا لا النتيجة دائما تعتمد علي المنتج استهدافه اعلاناتك سرعة موقعك راجع 4 نقاط دول هتلاقي مبيعات باذن الله
تمام
https://dropsaas.store/store/3g https://dropsaas.store/l/secbond-super-glue-2 https://dropsaas.store/l/modern
انا دخلت الموقع و لم يعمل ؟ ممكن توضح اكتر مشتغلش ازاي القائمة الجانبية تحجب نصف الشاشة ولا يوجد زر لازالتها جربت من هاتف شخصي لا فى مشكلة عندك او بتتدث علي موقع اخر او مشكلة مش ظاهرة امامي و حتى الصفحة الرئيسية لم اجد فيها امثلة لاظهار امكانيات المنصة اكيد كنت فى موقع تاني مش عندي , لو كنت بصيت هتلاقي في باقات كل مميزات وهتلاقي في صفحة رئيسية مميزات بشكل منفصل وكل خدمة بتعمل ايه الا تظن ان
فكرة رائعة جدا
قولي رائيك [url=https://ibb.co/KpzJ8bjh][img]https://i.ibb.co/rRfVXFG0/05-C1-BCBD-2-F17-4-D1-E-AF86-848-A918-A93-E4.png[/img][/url]
صحيح شكرا لردك الايجابي
يشرفني اي وقت تشرفني اكيد
هرد علي حضرتك من نهاية للبداية اه مبني علي حل اكتر من مشكلة وليست مشكلة واحدة العام دنمج اكتر من مورد دروب شوبينج المميز تحليلات Ai الحماية من الطلبات الوهمية تهيئة Seo ب Ai من اسم المنتج و الصورة وايضا تهيئة Geo الجيل الجديد من Seo الخاص ب Ai Agent ------ من 6 شهور توقعت ان فى مستقبل هيكون تعامل مع ذكاء اصطناعي اكبر وتوقعت ان ممكن يكون بعد كده بنبحث عن حاجة او بنسال الذكاء عن شئ فيرشح المنتج
بالفع ولكن تسويق بمحتوي اورجنك محتاج مجهود فظيع والتسويق المادي محتاج مال الطريقين صعب شوية ممكن يكون تشتت فى دماغي حاليا بس اكيد بكرة احسن
من فترة صغيرة فكرت فعلا فى الفكرة ونفذت الفكرة بالفعل وعملتتها بشكل مختلف كا تارجت يعني اول عميل كمثال 40% من اشتراك بعد كده زي تارجت علي كل هعدد نسبة محددة واقل نسبة 14% مع العلم ان النسبة مش علي اول اشتراك النسبة بتكون متجددة حسب الاشتراك
ان شاء الله شكرا للنصحية