عمر محمد

http://dropsaas.store

14 نقاط السمعة
599 مشاهدات المحتوى
عضو منذ
0

فكرة فتح سوق للمصممين في Dropsaas V2 اراءكم واقتراحتكم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أنا عمر، مؤسس منصة DropSaaS للمتاجر الإلكترونية وصفحات الهبوط. نحن حاليًا في مرحلة الاختبارات النهائية لإصدار DropSaaS V2، ومن ضمن الإضافات الجديدة في هذا الإصدار: سوق للثيمات وسوق للتطبيقات داخل المنصة. لدينا توجه لفتح الباب أمام المصممين والمطورين للمشاركة في سوق الثيمات، بحيث يحصل كل مصمم على لوحة خاصة يستطيع من خلالها رفع التصميم الخاص به، إضافة صور المعاينة، تحديد السعر، ومتابعة المبيعات. عند شراء أي عميل للثيم من داخل المنصة، يحصل المصمم على أرباحه
0

رائيك فى متجر الكتروني + مديا باينج داخلي فى لوحتك ب Ai

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم اخواتي انا بطور منصة دروب ساس حاليا وجتلي فكرة حبيت اشاركم فيها وتقولولي اقتراحتكم ايه رائيك لو معاك ميديا باينج جوه لوحة Ai يحل الاعنات ويحلل المنتجات ويراقب شراء وزيارات بتاعتهم بدون تدخل وبتخش لوحة فقط يديك تقرير وتقدر تاخد اكشن بتنفيذ تعديل علي حملة ا و انمشاء او ايقاف بمعني اصح بيكون هو مسوق الكتروني وشغال 24 ساعة ويبعتلك اشعارات وكله ب Api الرسمي ل Meta و Tiktok دي فكرة اولية انا بدءت
3

كنت محتاج اراءكم وتحليلكم لجزء من مشروع خاص بي خاص بالتسويق بالعمولة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كنت منزل احد المواضيع واترد وكان اول حاجة انزلها وصراحة ردود كانت ايجابية ويمكن رجعتني استعيد التفكير انا عمر صاحب Dropsaas store وهي منصة خاصة بانشاء المتاجر وصفحات الهبوط بانظمة Ai وهي بشك مختلف وموضوع سابق يوضحها بشكل اكبر فكرت فى شئ هو اتنفذ بالفعل وهو خاص بالتسويق بالعمولة لافليت علي المنصة فكرة مختلفة بعض شئ الاغلب يعمل ان الافليت بتكون بتجلب عميل تاخد عمولة وانتهي الامر فكرت ان الموضوع يكون تجيب عميل وتاخد عمولة
4

كنت محتاج اراءكم وتحليلكم لمشروع خاص بي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته طبعا دي أول مشاركة لي معاكم ومحتاج بعد النصائح والتقيمات بشكل عام أولا انا عمر 35 سنة مبرمج php فى مجال البرمجة منذ عام 2008 بدايتي كانت مع معهد ترايدنت وتعلمت منه الكثير عملت باحد الشركات و تنقلت بينهم وفي نهاية أخذ القرار بانشاء شئ خاص بي هتكلم بشكل عام وغير رسمي حاليا من فترة مش بعيد كنت بشتغل فى انشاء المتاجر الالكترونية والدروب شوبينج وكنت بشتغل فري لانسر كنت دايما ببقي قبل اي برمجة