معلش انا عندي سؤال هو لو انا شغوف بالعلوم عموما وخصوصا بمواضيع زي الذكاء الاصطناعي او الفيزياء الحديثة لدرجة اني بفكر اتعلم عنها اونلاين بس المشكلة اني داخل ٣ث و هغرق في ضغوطات مذاكرة وامتحانات فاعمل ايه عشان احافظ على شغفي وفي نفس الوقت اضمن نجاحي في السنة من غير مايجيلي انهيار عصبي