احببت قاتل
البارت الاول بتمنى تعجبكم☺️☺️
ف فيلا ف المعادي وخصوصا في غرفة م الغرف تستيقظ بنت عمرها ٢٥ سنه شعرها اسود قصير لون عيونها رمادي قصيرة القامة البنت دي اسمها مها الأسيوطي خريجة اثار بتحب شغلها جدا ابوها احمد الاسيوطي راجل اعمال مشهور جدا عنده شركات استيراد وتصدير عنده نفوذ وسلطه وعنده أعداء كتير هنعرف اكتر م الاحداث
مامت مها اصحي ي مها هتتاخري على شغلك اصحي ي بت
مامت مها السيدة مياده الشريف سيدة اعمال عمرها حوالي ال٤٥ سنه
مها حاضر ي ماما صحيت
مياده يلا الفطار جاهز احنا مستنينك
مها عشرايه وهكون عندك
مياده مش تتاخري ي حببتي
مها حاضر ودخلت مها اخدت حمام دافئ ينشط جسمها وبعدين نزلت لغرفة الطعام
كان الكل متجمع ابوها احمد الاسيوطي ومامتها مياده هانم الشريف واختها جوري واخوها اسد
تعالو نتعرف ع جوري وأسد دول توام عمرهم ٢٢ سنه
جوري بنت شعرها طويل بعيون عسلي ممزوج بالرمادي طالبه ف سنه رابعه علوم محبوبه م الكل دمها خفيف جدا تحب الهزار زي عنيها بخلاف اسد
اسد شاب مفتول العضلات وسيم ملامحه جاده عنده غمزات وعيونه رمادي ف رابعه تجاره بزنس هو طبعا كان جايب مجموع عالي يدخله كليه حلوه بس هو حب مجال البزنس ودخلها عشان يدير شغل ابوه
مها صباحو اشطا
احمد صباحو فل ي حببتي
مها وهيا بتبوسه صباحو ورد ي عسل انت
احمد قلبي يارب 😌♥️
مها حياتي 😌♥️🌝
جوري اي المحن اللي ع الصبح دا اتقلي ابت
مها وطلعت ليها لسانها براحتي انا وبابتي متكاده ليه انتي
جوري زمجرت وقالت بغضب انا مش متكاده علفكرا
مها ما هو واضح
جوري انتي بارده
مها تربيتك اعثل
احمد خلاص ي جوري خلاص ي قلبي حقك عليا انا ي قلبي
جوري بدلع بس هيا بايخه ي بابي وبتعاندني
احمد خلاص ي مها بطلي تناكفي ف اختك بقا
مها انا عملت حاجه ي مسكرا انت دا انا بحضنك بس وبدلعك
جوري مش تدلعيه بابا بتاعي لوحدي انتي سامعه وقامت وراحت أوضتها وقفلت الباب جامد
الكل ضحك عليها
مها بابا بطل تدلعها
اسد علفكرا هيا بتغير جامد منك ي مها لانك متدلعه جامد
مها انا متدلعه وأختك اي جراب موبيل مثلا
اسد بهزار لا كيس جوافه
مياده عيب ي ولد اختك الكبيره
اسد كنت بهزر علفكرا
مها سبيه ي ماما انا مش زعلانه منو انا عمري ما ازعل م اسودي حبيبي
اسد نعم اسودك بغضب مصطنع لا ياختي ازعلي قال اسودك قال
مها مسكته م خدوده يوغتشي حلوه مضايقه
اسد اسكتي انا زعلان منك اساسا
مها ليه بس ي قلبي
اسد مش في حاجه
مها عيني ف عينك كدا
اسد لف وشه وقال بعدين
مها ضحكت عليه طيب ي فالح انا همشي دلوقتي عشان مش اتاخر ع الشغل الا المدير بتاع الشركة راجل رخم اوي
احمد ربنا يوفقك ي حببتي
مها يارب ي بابا
احمد مها مش تتاخري النهارده في عريس جاي هو واهله ياريت يعني تيجي وبطلي تطلعي حجج
مها يادي النيله انا مش عاوزه اتجوز ي بابا انت عارف اني بكره الرجاله هتجوز ازاي
احمد بس ي بنتي عاوز اطمن عليكي
مها اطمن ي حبيبي انا كدا كويسه
مياده بنت بطلي عناد وهتيجي النهارده بدري وهتشوفي العريس انتي عمرك بقا ٢٥ سنه قطر الجواز هيفوتك
مها ما يفوت ولا يغور ف ستين داهيه انا اهم حاجه عندي شغلي وتحقيق ذاتي
مياده ما انتي بتشتغلي اهو وهو مش رافض انك تشتغل وموافق ومرحب بالفكرة
مها بس انا مش موافقه بكدا انا عاوزه استقر ابني نفسي بنفسي
مياده عيب ي بنت انا امك وعارفه مصلحتك
مها يوووه ي ماما مش هنخلص ابدا انا ماشيه
احمد خلاص روحي شغلك ونتكلم بعدين
مها سلام
احمد سلام خدي بالك م نفسك
مها حاضر ومشيت وراحت الشركة تنقيب الإثار
مياده انت هتفضل كدا مدلعها كتير
احمد سبيها هيا حره هيا عارفه مصلحتها
اسد علفكرا مها عارفه كويس اوي هيا بتعمل اي
مياده انا مش عدت فاهمه حاجه خالص
احمد معلش ي قلبي بكرا تروق ويجيها ابن الحلال
مياده طب والناس اللي جايه دي هنقولها اي
احمد هعتزر منهم واقولهم البنت مش موافقه اعمل اي يعني
مياده يعني هتحرج نفسك
احمد مش احراج ولا حاجه
مياده الصبر م عندك يارب
اسد انا رايح الكليه عن اذنكم
احمد اذنك معاك خد بالك م نفسك
اسد حاضر سلام عليكم
احمد ومساعده وعليكم السلام
ف مكان اخر في قصر البنهاوي في غرفه فخمه يوجد شاب مفتول العضلات ملامحه جاده غاضبه يكسوها الوسامه والشعر الاسود وعيون خضره لون العشب دا مازن البنهاوي صاحب شركة التنقيب للاثار راجل قاتل ابتدى حياته بالقتل وكون ثروه فتح بيها شركة التنقيب يتدارى فيها وقاتل محترف والشرطة مش قدرت تمسك عليه اي دليل لغاية دلوقتي
مازن دخل اخد شاور دافي وبعدها عمل الرياضه بتاعته وراح ع الشركة
دخل والكل وقف احترام ليه وخوف منو لكن الوحيدة اللي مش وقفت هيا مها لانها كانت دايخه
مازن شافها واستغرب م الوضع دا وبعدها دخل مكتبه ونده ع مريم السكرتيره ودي كانت لابسه لبس بيبين اكتر ما بيداري
مريم ايوا ي مازن بيه
مازن بحده وغضب ناديلي الأستاذة مها الاسيوطي
مريم بنبرة حقد حاضر
مازن خلصي
مريم دقيقه وهتكون عندك وقالت بصوت هامس عالله تترفد اي الهم دا كل حاجه مها عنده عملت المستحيل عشان الفت نظره وهو ولا هو هنا اي الهم دا
مريم راحت لمها وقالت بنبرة غضب وحقد روحي كلمي مستر مازن عاوزك
مها ف سرها يووه مش هنخلص احنا يعني مش عارفه اخلص م الدوخه دي وكمان هو يجي يكمل عليا دا اي الشلل دا بس ياربي
مريم خلصي
مها جايه اهو وفي سرها بتقول استر يارب
مها راحت عند مازن وخبطت ع الباب
مازن ادخل
مها دخلت وقالت تحت امرك ي فندم
مازن أظن ي أستاذه مها ان دي شركة مش بيت ابوكي
مها ايوا ي فندم خير في حاجه غلط انا عملتها
مازن انتي ازاي تنام ف وقت شغلك
مها والله ي فندم غصب عني دوخت جامد وحطيت دماغي ع المكتب
مازن يعني اي مش فاهم لو انتي مش قد الشغل مش تشتغلي
مها ي فندم غصب عني انا مش نمت كويس حضرتك طلبت مني شغل وكان لازم أخلصه وسهرت طول الليل عشان الشغل يتم
مازن بنبرة سخرية ما كنت تسبيه وتكمليه بعدين
مها بنبرة تحدي اسفه ي فندم بس حضرتك قولتلي لازم الشغل يكون ع مكتبك الصبح ولازم يكون جاهز وإلا مش هتعديهالي على خير
مازن بنظرة جد طب وشغلك فين ي استاذه
مها بتحدي ع المكتب حضرتك ف الفايل اللي قدام حضرتك
مازن تمام اوي انتي هتروحي أسوان تباشري الشغل هناك وحسك عينك تنزلي مصر وانتي مش مخلصه شغلك
مها حاضر ي فندم
مازن تمام
مها وهيا حاسه بدوخه تأمرني بحاجه تانيه
مازن لا وروحي شوفي شغلك
مها حاضر ي فندم وهيا ماشي وقعت ع الارض
مازن بصدمه ....
انتظرو البارت التاني بتمنى يعجبكم
التعليقات