إيمانًا مني بقيمة الوقت اللي بنضيعه وإمكانية إننا نعمل فيه حاجات كتير مفيدة (أنا شخصيًا في سنتين أخدت +45 كورس معتمد منهم دبلومة في الـHR والTOT ودلوقتي بتعلم Marketing) عملت كورس باللغة الإنجليزية عن كيفية تحويل العامل الأساسي لتحقيق الأهداف إلى عادة يومية في الحياة ببرنامج عملي سهل محدد الأركان.

اللي لغته الإنجليزية مش أد كدا يتطمن لأني متاح أبعت اسكريبت الكورس بحيث تقرأ وتسمع وتترجم براحتك وعلى مهلك

لكن في أسئلة مهمة لازم أسألها .. حضرتك سألت نفسك الدقيقة اللي عدت قبل ما تقرا البوست دا كانت إيه قيمتها؟ طب الدقيقة اللي بعد البوست دا؟

طب تعرف إن أغلب وقتنا بيضيع في حاجات ملهاش أي علاقة بتحقيق الهدف اللي عاوزين نوصله مهما كان إيه هو؟

أنا مؤمن إن ممكن نشر أي فكرة في أي مجتمع بمنتهى السهولة بشرط طرق الأبواب المناسبة بالطريقة المناسبة وبالشكل المناسب وإن أكبر دليل على دا الإسفاف وخلافه وبالتالي عملت الكورس بتاعي كمحاولة مني لنشر فكرة تغير حياتك (بص على تقييمات الكورس في الإيفنت دا)

الكورس موجود على موقع Udemy العالمي اللي بيقدم شهادات وبيتيح الدخول للكورس مدى الحياة في أي وقت.

الكورس 16 محاضرة وفيه امتحانين وأغلبه فيديوهات ومتاح عليه سؤال المحاضِر في أي شيء وبالطبع متاح تقييم الكورس.

كمان بعد الدخول للكورس متاح إني أرسل material الكورس للمتدربين عشان لو اللغة الإنجليزية ضعيفة تقدر تقرا وتسمع وتترجم براحتك.

الكورس أونلاين واستفاد منه في أسبوع واحد 600 طالب أغلبهم من أمريكا (هثبت دا بالصور في الإيفنت) + 17 review أو 17 تقييم مجملهم 4.5 من 5 (هثبت دا برضه).

الكورس ممكن تسترد فلوسه كاملة خلال 30 يوم لو معجبكش المحتوى أو محصلتش الاستفادة المتوقعة. كمان نظام موقع udemy يمنعني أعرف اسم اللي استرد فمفيش أي احراج لو الكورس معجبكش أو محققتش اللي أنا بقوله هنا :D.

كورس معتمد من مؤسسة عالمية مقرها في أمريكا سعره كام؟؟؟

الكورس سعره $19 (142 جنيه) بس للمصريين والعرب سعره $10 = 75 جنيه = تمن غدا في مطعم هيتهضم بعد 7 ساعات :D ودا لأن هدفي نشر بالفكرة اللي لو اتطبقت هيكون وقتك متنظم بشكل تلقائي وبدون مجهود زي السواقة بالظبط (حضرتك بتدخل العربية مش بتفكر كتير هتسوقها إزاي .. ولا إيه :D)

أخيرا حابب أقول إن مؤسسة Udemy اختارت تسوق الكورس في أوروبا الشرقية وآسيا بناءً على رغبتي لإيمانهم بنجاح فكرة زي دي هناك

فرصة الإيفنت دا هتضيع يوم 21 سبتمبر 2015

ادخل على اللينك وانضم للكورس حالًا لأن اللحظة اللي بتعدي من عداد العمر المكتوب لكل واحد فينا مش بترجع تاني مهما حاولنا!

لينك الخصم المذكور والكورس:

https://www.udemy.com/time-manage-how-to-turn-the-main-asset-to-achieve-goals-into-a-habit/?couponCode=Arabs